Today :)

Hejsan :) Idag har vi haft nationella prov och vi hade samhällskunskap och det var mycket enklare än vad jag trodde :D Provet var 100 min men vi hade rast i mellan åt så 50 och sen efter rasten 50 :) i mellan åt drack jag drick yoghurt :) super gooo :p sen så hade vi matte lektion :/ och sen lunch och det var kyckling kebab tror jag :) och sen hade vi so fast vanlig lektion och sen så gick vi till simhallen och då simmade vi ... Och liv räddade i livbojar :D vi skulle dra en annan person två längder :/ det var ändå inte så svårt xD sen så fick vi hoppa lite ... Jag vågar inte hoppa från 5:an jag vet inte jag är inte höjd rädd men jag kan inte hoppa från höga höjder :) så det högsta jag har hoppas är 3:an :D sen åkte vi bussen hem och jag plockade ut diskmaskinen och jag har inte gjort så mycket nu ska jag damma och dammsuga och sen spela Sims xD bye // Mirre



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alwaysbeauty.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om våra liv och så klart om beauty :)

RSS 2.0