Lite mys men ändå inte xD

Hejsan förlåt för dålig uppdatering men nu kommer ett inlägg vi har ledigt i dag efter som att det är första maj :) härligt snart kommer sommaren eller aa om några veckor :D I morgon har alla 6:or i hela Sverige nationella prov :/ Man får olika ämnen så vår skola fick samhällskunskap :) det är ett av dom enklaste :) tycker jag så just nu så sitter jag och läser samhällskunskaps boken det är lite trök men aa jag äter ostbollar också :D innan det så var jag ute och åt glass och var hos min mormor och morfar fast dom var inte hemma så vi fick gå hem igen :/ (dom bor nära) så det har varit riktigt varmt idag :D hoppas ni har en fortsatt härlig första maj !!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alwaysbeauty.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om våra liv och så klart om beauty :)

RSS 2.0