Idag haha

Idag har vi haft nationella prov i so igen :/ men dom var mycket enklare än vad jag trodde :) Jag tog med mig riskaka och åt på (ost smak om någon undrar) vi hade samma som igår 100 minuter fast rast i mellan :D vi hade chill på so lektionen efter och maten var inte god idag :( det var grönsaks pyttipanna :O inte gott jag käka riven morot i sås xD och mjölk :D på musiken hade vi lite sånger som vi sjöng ... Det var sådär... Näst sista lektionen hade vi eng vi skulle läsa högt inför klassen no problemo :) och sista lektionen var sådär vi hade svenska och vi har ett bok projekt och vi läste hela lektionen :/ och alla kan inte vara tysta heller och då är det svårt att läsa men min bok är så spännande så det gick bra ändå :) just nu sitter jag oh mumsar på en choklad bit :) //Mirre



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alwaysbeauty.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om våra liv och så klart om beauty :)

RSS 2.0